Uprzejmie informujemy, że od dnia 8.11.2022 r. WĘGLOKOKS KRAJ S.A. wprowadza nowy system składania zamówień dla osób fizycznych na potrzeby ogrzewania własnego gospodarstwa domowego.

Uruchomiona zostanie Internetowa Platforma Obsługi Sprzedaży Węglokoks Kraj S.A. pod adresem

 

Aktualny opis oraz wyspecyfikowane parametry Towaru oraz Regulamin Internetowej Platformy Obsługi Sprzedaży Węglokoks Kraj S.A. znajdują się na stronie internetowej Platformy.

Rozpoczęcie procesu zakupu na Platformie możliwe będzie wyłącznie po ustaleniu na Infolinii pod numerem telefonu 32 717 11 00 terminu odbioru we wtorki od godziny 8:00 do 11:00. Zapisy poprzez infolinię możliwe będą wyłącznie na sortyment Ekogroszek Skarbek worki. Przy zamawianiu towaru konieczne jest podanie następujących danych:

  • Imię i Nazwisko,
  • Numer PESEL,
  • Numer telefonu,
  • Rodzaj zamawianego Towaru,
  • Ilość,
  • Adres e-mail.

Składanie zamówienia na węgiel możliwe będzie wyłącznie po zarejestrowaniu konta na Platformie. Po zarejestrowaniu Kupujący otrzyma na wskazany przez siebie, podczas rejestracji na infolinii, adres e-mail, wiadomość z linkiem aktywacyjnym w celu rejestracji konta na Platformie. Dokończenie procesu składnia zamówienia odbywać się będzie wyłącznie poprzez utworzone „konto” na platformie.

Jednocześnie informujemy, że Klienci, którzy ustalili termin zakupu i odbioru węgla na dotychczasowych zasadach, dokonują zakupu według zasad obowiązujących do 7.11.2022 r.

 


 

Pełnomocnictwo dla zakupu i odbioru węgla dla  zasadach obowiązujących do 7.11.2022

Pełnomocnictwo do zakupu wyrobów węglowych w zwolnieniu z podatku akcyzowego - POBIERZ